1910 beoordelingen

Pascal

Ik heb hier twee weken geleden voor bijna 1000 euro volder delen gekocht , ik moest want ik heb jaren geleden bij dit bedrijf ook gekocht , er is een wisseling geweest van directie erg jammer want deze mensen die er nu zitten hebben het verstand van een keukenkastje dus geen idee wat ze aan het doen zijn ,ben zelf de spullen vanuit Den Haag gaan halen 150 eur bezorgkosten belachelijk, daar aangekomen stond de verkeerde bestelling klaar gauw de juiste delen bij elkaar geraapt 4 meter delen past niet in de bus kreeg een handzaag in mee handen geduwd en een rolmaat veel plezier daar begon het gedonder , thuis aangekomen verkeerde kleur en te kort 20 meter , gemaild en geprobeerd op te lossen uiteindelijk belden een mevrouw mijn op om het te regelen en 1000 maal excuses ze zou het regelen , naar een paar dagen kreeg ik een mail dat de bestelling van 20 meter mijn kant uit kwam maar of ik wel even 72 euro wilden betalen. Weer gebeld maar kwam er niet uit zij vinden dat ik verkeerd had gerekend.72 euro betaald had ze toch nodig voor de laatste hand vlonder, Besteling kwam binnen tot mijn grote verbazing verkeerde kleur .nu mag ik het niet meer omruilen omdat het verzaagt is discussie om 72 euro en weer een klant kwijt en pislink , besten consument koop niks bij dit bedrijf oplichterij klantvriendelijkheid nul onbeschoft behandeld en geen binding met klant ,

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Beste heer van der Togt,
Dank voor uw review!
Vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent!
Zoals telefonisch en per mail besproken betreft dit een typisch geval van miscommunicatie, waarin beide partijen in het verleden en in het heden verkeerd hebben gehandeld.
Mocht u de zaak willen bespreken, dan kunt u contact met ons opnemen via 036 2100 159.
Hartelijke groet,
William

Score voor Henderson Creative Living B.V.: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Vloder delen