1910 beoordelingen

Arjan

Wat een ongelofelijke slechte kwaliteit van de planken en wat een vreselijke mensen zitten hier achter.
Afgelopen 4 tot 6 jaar steeds meerdere planken moeten krijgen omdat ze elke keer weer kapot scheuren.

Nu kan ik 50% van mijn aankoopkosten terug krijgen en daarmee is het maar afgedaan.

Ze wouden een creditnota opmaken en daarmee was het weer hun eigendom en moest ik het maar netjes op een pallet neerleggen zodat hun het konden ophalen.

Wat een vreselijke klantenservice door ene Wim. Elke keer met andere dingen aankomen zodat de klant maar de dikke “middel”vinger mag krijgen. Alles weerleggen naar de klant en zelf maar niet hun fouten erkennen en zelfs 3 weken niet reageren op mijn mails.

De levensverwachting van het product voldoet niet dus heeft de consument rechten… daar vegen ze hun kont mee af met hun eigen verzonnen regels ben jij als klant de duper. BESTEL HIER NIET!!

Na 2.5 week had ik mijn geld nog niet ontvangen dus weer contact opgenomen. Ja.. het kan 30dagen duren(wat totalen onzin is) en pats de volgende dag stond het op de rekening, wel weer toevallig.

Geen woorden voor dit allemaal.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Beste Arjan,
Dank voor uw review!
Vervelend te vernemen dat u dit zo heeft ervaren als dat u beschrijft.
Het zit echter zo, dat u akkoord bent gegaan met onze garantievoorwaarden, dit betekend dat u na 6 jaar inderdaad 50% van de aanschafprijs terugkrijgt.
Mede door het gebruik ervan in die 6 jaar en de waardevermindering. Wij hebben u daarnaast ook meerdere opties aangeboden. Hier bent u echter niet op in gegaan.
Mocht u nog vragen hebben betreffend bovenstaande kunt u telefonisch of per mail contact met ons opnemen.
Hartelijke groet,
William

Score voor Henderson Creative Living B.V.: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Vlonder planken