Remy Plagmeijer

Helisports is erg onduidelijk in haar communicatie over de verzendkosten van het retour sturen van producten. De verzendkosten zijn in zo’n geval voor de consument. Niet echt klantvriendelijk, zeker omdat het niet duidelijk wordt aangegeven.

Nee

Reactie Helisports:

Beste Remy Plagmeijer,
Wij houden ons netjes aan de de regels, u zegt dat de retourkosten voor de consument zijn maar dit is helemaal niet waar. Wij hebben dit keurig netjes op onze website staan onder algemene voorwaarden > Artikel 8 lid 5.
U bent akkoord gegaan met de algemene voorwaarden op het moment dat u de bestelling heeft geplaatst, omdat u dan eerst akkoord moet gaan met de algemene voorwaarden.
Erg jammer dat u zich zou uit op de review pagina terwijl wij in ons recht staan. Het is erg vervelend voor u, dat begrijpen wij maar wij houden ons in ieder geval wel netjes aan de regels;
Als de ondernemer niet heeft gemeld dat de consument deze kosten moet dragen of als de ondernemer aangeeft de kosten zelf te dragen, hoeft de consument de kosten voor terugzending niet te dragen.
Deze zin staat letterlijk bij onze algemene voorwaarden.
Helisports International.

Score voor Helisports: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Hastings Clubbell