Francis

De levering had steeds vertraging. Ik moest steeds achter m’n spullen aan die ik had besteld en betaald. Ik moest zelf bellen om het te laten bezorgen.
Mijn stellage liep vertraging op door een foute afmeting op jullie website. Ik moest een andere manier bedenken om het toch goed te krijgen.
Zonder enige compensatie hiervoor. Ik heb veel te lang op m’n bankje moeten wachten. En door de vertraging van de stellage is ook mijn bedrijf niet in een keer goed van start gegaan. Het is niet netjes dat helisports hiervoor geen compensatie geeft. Zeker omdat het een bestelling was van bijna 1000 euro.

Reactie Helisports:

Beste Francis,
Jammer dat u zich zo uit middels een openbare review. U bent continu op de hoogte gehouden door onze medewerker welke u steeds up-to-date heeft gehouden betreft de status van uw order, omdat het niet direct leverbaar was. Het mail contact hebben wij gecontroleerd en uiteindelijk zou u zelf contact opnemen met Helisports.
Het klopt dat de afmetingen van het rack niet direct klopte, dit hebben wij daarna ook direct aangepast, maar dan zou u alsnog het Pivotrack moeten kunnen samenstellen. U heeft destijds ook helemaal niet om een compensatie gevraagd, u gaf juist aan dat u het zelf heeft weten op te lossen. Daarnaast is de omruil opdracht ook snel aangemaakt.
Wij snappen uiteraard dat het vervelend is geweest, maar er is niet fout gehandeld door Helisports.
Daarom betreuren wij ook uw review en vinden het ook jammer dat u achteraf dit communiceert middels een review.
Met sportieve groet,
Helisports International.

Score voor Helisports: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Veel