Sanne Verhoef

Onlangs heb ik bij Helisport een loopband gekocht; de UsaEon Fitness A175. Afgezien dat ik zeer tevreden ben over de loopband zelf, ben ik ook zeer te spreken over het advies dat ik vooraf gekregen heb. Per chat, telefoon en mail contact gehad. Uitstekend geïnformeerd en geduldig werd elke vraag beantwoord. Top! Datzelfde geldt ook voor de levering en montage aan huis.

Dat ze mijn vragen geduldig en vakkundig beantwoord hebben en in de oriëntatiefase met mij een productvergelijking gedaan hebben, met een check op eigen wensen en doelstellingen, zonder het product van de andere aanbieder af te kraken of hun eigen product te pushen, heb ik als erg positief ervaren.

Reactie Helisports:

Beste Sanne Verhoef,
Ontzettend bedankt voor uw mooie, uitgebreide review over Helisports. Het is fijn om te lezen dat u zo goed bent geholpen door onze collega. Wij zijn overtuigd van onze eigen producten, en wij geven onze klanten alle vrijheid in zijn of haar keuze.
Veel trainingsplezier toegewenst en wij zien u graag weer terug als klant bij Helisports.
Met sportieve groet,
Helisports International.

Score voor Helisports: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
UsaEon Fitness A175