Contact
Kwaliteit geleverde werk

Mutlu

Ramen zijn snel en schoon gewassen. Echter heb ik een bedrijf genomen omdat ik er niet bij kwam. me kozijnen zijn mega vies. Het vieze water wat van mijn ramen afglijd over de kozijnen hebben lelijke zwarte strepen achtergelaten wat ik er niet af krijg en ook omdat ik er niet bij kan ( vandaar dat ik een glazenwas bedrijf koos) er kon even met een doekje langs gegaan worden zodat het geen lelijke vlekken achter zou laten op mijn kozijnen
Ik zou niet weer hetzelfde bedrijf inhuren om meer vlekken te voorkomen
Schone ramen ! Maar wel viezere kozijnen aan over gehouden helaas.... (tenzij het de volgende keer wel schoongemaakt zou kunnen worden :)
Het contact via de mail was uitstekend ik had een vraag en ik kreeg daar razendsnel een duidelijk antwoord op terug !

Ook even omkijken naar de kozijnen. Tenslotte laat je je ramen schoonmaken voor een schoon resultaat. Ramen zijn mooi schoon, kozijnen zijn zo vies dat de ramen ook weer vies lijken...

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Beste Mutlu,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze uitgebreide beoordeling te plaatsen. Wij vinden het jammer dat onze dienstverlening niet helemaal naar wens is geweest.
De dienstverlening die je bij ons afneemt omvat in eerste instantie het schoonmaken van de ramen. Als extra opties kan je ervoor kiezen om dakgoten, kozijnen en eventuele serres mee te laten wassen. Wij verzoeken daarom altijd in het opmerkingenveld een opmerking te plaatsen met daarin de gewenste extra opties.
Wij kunnen via hier helaas de bestelling niet raadplegen en adviseren je daarom graag contact met ons op te nemen (indien je dat nog niet hebt gedaan). Wij hopen graag van je te horen en je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Je kan ons bereiken op 053-4340404.
Onze excuses voor het ongemak!
Team Glazenwasser Online

Score voor Haverkamp Onderhoud: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee