Ik vond het een positieve ervaring.
Duidelijke communicatie met de arts, die ik als zeer deskundig zie. Deze 'tweede mening' heeft bevestigd wat mijn huisarts en ikzelf al hadden verwacht maar door een 'eerste mening' niet werd onderschreven.
Voelde u zich betrokken in de keuze van uw vervolgbehandeling?
Ja, helemaal
Hoe heeft u van ons gehoord?
Verliepen het consult en het onderzoek naar verwachting?
Ja, helemaal