Prettige en vriendelijke ontvangst. Rustig in de kliniek, waardoor je je gauw op je gemak voelt. Heerlijk zo, zonder de hectiek van een ziekenhuis
Voelde u zich betrokken in de keuze van uw vervolgbehandeling?
Ja, helemaal
Hoe heeft u van ons gehoord?
Huisarts
Verliepen het consult en het onderzoek naar verwachting?
Grotendeels