Wat een geweldige kliniek , allemaal zo hartelijk en vriendelijk en geen enkele vraag is te gek. Je wordt behandeld als een mens en nemen de tijd voor je en luisteren naar wat jij te zeggen hebt .
Voelde u zich betrokken in de keuze van uw vervolgbehandeling?
Niet van toepassing
Hoe heeft u van ons gehoord?
Verliepen het consult en het onderzoek naar verwachting?
Niet van toepassing