Mijn ervaring met de Hartkliniek was zeer positief ! Er wordt alle tijd genomen voor uitgebreid onderzoek en goed naar je geluisterd. Veel prettiger dan in het ziekenhuis. Ik zou de Hartkliniek zeker aanbevelen
Voelde u zich betrokken in de keuze van uw vervolgbehandeling?
Grotendeels
Verliepen het consult en het onderzoek naar verwachting?
Ja, helemaal