Mooi gebouw, gezellig ingericht, koffie en/of thee staat klaar net zoals een groot dienblad met fruit!
Fijne muziek op de achtergrond en bladen km te lezen. Vriendelijke doktersassistente, uitleg over de onderzoeken was duidelijk en de cardioloog een vriendelijke dame met goede uitleg. Fijn dat er zo de tijd voor me werd genomen! Geen gehaast, maar heel erg ontspannen!
Voelde u zich betrokken in de keuze van uw vervolgbehandeling?
Ja, helemaal
Verliepen het consult en het onderzoek naar verwachting?
Ja, helemaal