Professionele uitstraling, vakkundig. Anamnese en kennismaking was wat gehaast. Besef dat bij een patiënt/cliënt er toch wat onrust is als je naar een cardioloog moet; ook al bleek achteraf dat het niet iets was om mij zorgen om te maken.
Voelde u zich betrokken in de keuze van uw vervolgbehandeling?
Grotendeels
Verliepen het consult en het onderzoek naar verwachting?
Nee, helemaal niet