Ik werd heel prettig ontvangen, ik werd exact op tijd naar binnen geroepen.
De doktersassistente deed de eerste onderzoeken.
De cardioloog stelde zich voor en deed eerst de anamnese en daarna een hartschild.
Ik heb het gevoel dat er goed naar mij geluisterd is en dat ik goed onderzocht ben .
Ik ben zeer tevreden over mijn eerste bezoek aan de hartkliniek
Voelde u zich betrokken in de keuze van uw vervolgbehandeling?
Ja, helemaal
Verliepen het consult en het onderzoek naar verwachting?
Ja, helemaal