Alles als zeer positief ervaren, van afspraak maken tot en met de behandeling. Voelde me meteen erg op mijn gemak, medewerkers allen super aardig. Ik heb werkelijk geen enkel negatief punt te melden.
Voelde u zich betrokken in de keuze van uw vervolgbehandeling?
Niet van toepassing
Verliepen het consult en het onderzoek naar verwachting?
Deels