Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / doktersassistent ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het telefonisch contact met de HartKliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

carl dietrich

Goed , degelijk en terzake in vergelijking met de ervaring die wij hebben gehad tijdens ons verblijf vanaf 1990 / 2018 in Portugal, een en dezelfde cardiologista, Dra. Ana Caqmacho te Faro, elke visite werd er tenminste naar het " Lichaam "
geluisterd en zonodig even een controle gedaan met een echografie.
Wij waren dan ook zeer verrast, dat bij ons bezoek bij Uw kliniek e.e.a. eveneens werd gedaan, ECG, Bloeddruk-opname/en uitgebreide Echografie, door een zeer ervaren Verpleegkundige!!
De explicatie welke wij daarna van Dr. Peter Kievit kregen was heel informerend en duidelijk en was voor ons heel
fijn.Wel zouden wij het fijn hebben gevonden indien wij een copie van de echo hadden kunnen krijgen om deze binnenkort
aan onze vertrouwde Cardiologista Dra. Ana kunnen laten zien als wij haar op 2 september a.s. wederom zullen ontmoeten.
Mogelijk ziet U toch kans om dit voor ons te organiseren?

Kreeg u vooraf informatie over uw onderzoek/ behandeling, zodat u wist wat u kon verwachten?

nee, helemaal niet

zou het niet weten, op zijn minst een copie van het onderzoek mee te kunnen nemen!

Krijgt u duidelijke informatie over de (bij) werking van uw medicijnen?

Ja

Heeft u de samenwerking tussen de zorgverleners binnen de HartKliniek als prettig ervaren?

Ja

Sluiten de verschillende afspraken goed op elkaar aan?

Ja

Wordt er schoon gewerkt door de zorgverleners?

ja

Score voor HartKliniek Nederland: 4/5
Beveelt u de kliniek aan? Ja
Soort behandeling: second opinion ! t.o.v. Behandelend Ziekenhuis