Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / doktersassistent ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

Edgar van den Toorn

Ik ben met druk op de borst via de huisarts doorverwezen naar de HartKliniek Lelystad waar ik gelijk hartelijk werd ontvangen en koffie aangeboden kreeg. De receptioniste vroeg of ik een formulier in wilde vullen waarna ik nog zo'n 5 minuten heb moeten wachten en toen was ik al aan de beurt. De cardioloog was een zeer aimabele man en wist me daardoor gelijk op mijn gemak te stellen wat overigens ook gold voor de functielaborant. Er werden wat vragen gesteld via dat formulier wat ik ingevuld had en ik mocht gelijk gaan liggen voor een echo. De laborant die de echo uitvoerde gaf allemaal gegevens door aan de cardioloog en toen de echo achter de rug was, kon ik gelijk plaats nemen op de fiets. Onder aanmoediging van beide heren heb ik de 5 minuten vol gemaakt en met de tong op de schoenen, mijn shirt weer aangetrokken, beide mannen een hand geschud en mijn weg weer kunnen vervolgen. Superteam daar in Lelystad, een dikke pluim!!

N.V.T.

Score voor HartKliniek Nederland: 5/5
Beveelt u de kliniek aan? Ja
Soort behandeling: echo en fietstest