Vooral positief, vlot geholpen en het werd goed verzorgd bezorgd. De inhoud was ruim voldoende qua hoeveelheid, en ook goed van smaak. Het enige dat we minder lekker vonden is dat er op veel broodjes een vloeibaar beleg zat, een soort humus. Dat eet niet fijn omdat het van de broodjes loopt terwijl het nog ingepakt zit.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.