Het eten is heerlijk! Het wordt netjes klaar gezet. Qua allergien en dieet wensen is er onduidelijkheid. De bezorger weet hier weinig vanaf. Er zijn geen duidelijk kaartjes waar het opstaat en we kregen verkeerde informatie. Als iemand echt flink allergisch is, is dit natuurlijk niet fijn!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.