Reviews

8.7 / 10
5590 beoordelingen
Schrijf beoordeling

92% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Beuker

7/10

Alles was heerlijk! We hebben er echt van genoten! Het was ruimschoots voldoende.
Er was maar 1 ding dat we niet hebben gegeten. Dit was het knoflookbrood.
Dit was erg droog, uitgedroogd en gewoon niet lekker om aan te bieden.
Gelukkig was de rest meer dan genoeg en super lekker.
Maar wel jammer, het knoflookbrood was weg gegooid geld.


Score voor Hapjes aan Huis: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
High tea en borrelplank en knoflookbrood