Het was de eerste ervaring met dit bedrijf en helaas niet zo'n goede. Het werd door een postbezorger in een kartonnen doos bezorgd en bij het openmaken van de doos lagen alle hapjes ondersteboven en door elkaar. Dit konden we helaas niet meer presenteren.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.