Hans Kattenberg

7 maart hightea voor tweede paasdag besteld, 10 maart bevestiging van levering ontvangen. 5 dagen voor levering mail dat leverancier niet kon leveren ivm tweede paasdag ( werken ze niet ). 4 dagen voor Pasen nieuwe leverancier, 3 dagen voor Pasen verzoek om levering af te halen in Haarlem. Hapjes aan huis afhalen?, hele order maar geannuleerd. Gelukkig op tijd een echt betrokken cateraar gevonden die een fantastische hightea thuis heeft bezorgd. Cateraar Brandt in de keuken uit Hoofddorp krijgt een dikke 10. Hapjes aan huis daarentegen een dikke 0

Reactie Hapjes aan Huis:

Geachte heer,
Het spijt ons ten zeerste te horen van de moeilijkheden die u heeft ervaren met uw bestelling. Na onderzoek is gebleken dat er een misverstand is opgetreden, waarbij een andere cateraar per abuis uw bestelling heeft geaccepteerd, waardoor wij niet in staat waren om de levering te garanderen zoals beloofd. Bovendien begrijpen we dat het verzoek om de levering af te halen in Haarlem een teleurstelling moet zijn geweest.
Hoewel we begrijpen dat deze ervaring frustrerend voor u moet zijn geweest, zijn we verheugd te horen dat cateraar Brandt in de keuken uit Hoofddorp u goed van dienst kon zijn en u heeft kunnen voorzien van een fantastische high tea. Wij waarderen uw feedback en zullen dit met onze cateraar bespreken.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Team Hapjes aan Huis

Score voor Hapjes aan Huis: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Hightea