B van Langeveld /SMC

Wij hadden warm koud buffet speciaal besteld en hadden expliciet aangegeven dat wij geen mogelijkheden hadden om op te warmen of te koelen. De lokale cateraar had aangegeven dat het om 14.00 werd gebracht, ofschoon het buffet pas naar 18.00 werd geopend. Ik vroeg of dat wel kon buiten de koeling. Ons werd medegedeeld, dat dit geen probleem was, omdat het koude eten in koelboxen gebracht zou worden en de warme gerechten gekoeld aangeleverd werden en warm gemaakt kon worden op chaving dishes. Ik neem aan dat dit niet goed is doorgekomen bij de lokale cateraar, op ieder geval moest de Lasagne eigenlijk nog 3/4 h in de oven en de anderen warmen maaltijden nog op gewarmd. Verder waren er enkel grote schalen met salade en dessert die niet gekoeld zijn geleverd.
Gelukkig werd ons voorgesteld dat ze de gerechten weer mee zouden nemen en dan om 17.00 opgewarmd terug zouden brengen en ook het dessert gekoeld zouden brengen.
Verder zag ik net in de bestelling, dat er een gerecht mistte, de pasta met groenten waren niet geleverd en ook hadden wij geen variatie van pate. Alles in al was het buffet erg lekker en ruim voldoende, behalve de groente lasagne , deze viel niet in onze smaak omdat erg droog.
Het niet goed communiceren van de rand voor waarden zijn een grote min punt, maar het meedenken van de lokale cateraar heeft het weer goed gemaakt. Daarom geen onvoldoende

Score voor Hapjes aan Huis: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Koud&warm buffet speciaal