Brigitte van Hout

Voor kerstavond hadden wij het Santa Claus buffet besteld voor 8 personen. Dit is door hapjes aan huis uitbesteed aan happy Delivery in Zaandam. Bezorgtijd afgesproken om 14 uur. Vanaf 15 uur tot 18.30 uur aan het bellen geweest, uiteindelijk werd het koude eten om 18.45 uur geleverd, zonder warmhoudapparatuur. ook de inhoud van het eten klopte niet. Doordat er geen warmhoudapparatuur bij zat waren we genoodzaakt alles op te warmen in de magnetron/oven. eten voor 8 personen, dit werd dus een afgang.
Buffet was niet mogelijk zonder deze middelen, alles direct opeten.
We begrijpen dat hapjes aan huis niet de leverancier van het buffet was, maar wij hadden wel bij hun besteld.
Onze mail hierover werd door hapjes aan huis zeer snel beantwoord, zij zouden contact opnemen met de cateraar. hierna van hapjesaanhuis niets meer gehoord.
De cateraar was er gelukkig zelf ook erg mee aan en heeft ons een week later het volledige bedrag vergoed.

Reactie Hapjes aan Huis:

Beste Brigitte en Ton,
Nogmaals onze excuses dat de cateraar Happy Catering niet naar wens heeft geleverd.
Wij hebben het, zoals u schrijft, direct gereageerd en doorgegeven aan de cateraar. Wij hebben ook gelijk met ze gebeld en er is een hele nette oplossing gekomen.
Wij vinden het zeer spijtig dat u dit nu op deze manier schrijft en doet alsof wij niks eraan gedaan hebben. Integendeel!
Wij wensen u de beste wensen voor 2021.
Mvg team Hapjes aan Huis

Score voor Hapjes aan Huis: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Santa Claus buffet