Wat een goede ervaring met dit bedrijf! Geweldige service. Ik moest even bellen met de chef omdat ik op korte termijn een high tea voor een jarige wilde bestellen. Hij stelde helemaal zelf voor er een kaartje bij te doen. Het contact was prettig en persoonlijk. De jarige vertelde me dat de hapjes ook nog eens heerlijk waren.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.