Reviews

8.7 / 10
5594 beoordelingen
Schrijf beoordeling

92% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Shan

10/10

Wat een goede ervaring met dit bedrijf! Geweldige service.
Ik moest even bellen met de chef omdat ik op korte termijn een high tea voor een jarige wilde bestellen. Hij stelde helemaal zelf voor er een kaartje bij te doen. Het contact was prettig en persoonlijk. De jarige vertelde me dat de hapjes ook nog eens heerlijk waren.


Score voor Hapjes aan Huis: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
High tea aan huis