Reviews

8.7 / 10
5597 beoordelingen
Schrijf beoordeling

92% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Particulier, mandy

10/10

Een heerlijke paas high tea ontvangen. Netjes bezorgd en op tijd. Rijk gevuld met allerlei lekkers. We hoorden de bel niet én er was naar de telefoon gebeld die ik miste. Teruggebeld en ze is heel lief terug gereden.

De scones waren heerlijk, yoghurt rijk gevuld met walnoten en vruchten. De slagroom voor op de scones was echt super lekker. Niet het slagroom uit een spuitbus. De sandwiches waren ook lekker vers. Ik kan geen verbeter puntje bedenken over het eten, het enige wat ik zou kunnen bedenken is wat lagere bezorgkosten of een actie waardoor je wat minder ervoor betaald of voor vaste klanten een mooie korting. Ga zo door want zo behouden jullie zeker klanten en ik raad jullie service ook zeker aan.


Score voor Hapjes aan Huis: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Paas high tea