Een heerlijke paas high tea ontvangen. Netjes bezorgd en op tijd. Rijk gevuld met allerlei lekkers. We hoorden de bel niet én er was naar de telefoon gebeld die ik miste. Teruggebeld en ze is heel lief terug gereden.
De scones waren heerlijk, yoghurt rijk gevuld met walnoten en vruchten. De slagroom voor op de scones was echt super lekker. Niet het slagroom uit een spuitbus. De sandwiches waren ook lekker vers. Ik kan geen verbeter puntje bedenken over het eten, het enige wat ik zou kunnen bedenken is wat lagere bezorgkosten of een actie waardoor je wat minder ervoor betaald of voor vaste klanten een mooie korting. Ga zo door want zo behouden jullie zeker klanten en ik raad jullie service ook zeker aan.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.