Ellie Duits

Wij vonden het helaas tegenvallen zeker voor deze prijs en zijn niet van plan het nog een keer te doen.

Reactie Hapjes aan Huis:

Beste mevrouw Duits,
Vanochtend hebben we elkaar gesproken telefonisch en aanvullend persoonlijk ter plekke, bij het retour halen van de materialen. Bijzonder jammer dat u niet tevreden bent over ons buffet Mahgreb. Wij gaan altijd voor 100% tevreden gasten en als dat niet lukt zijn wij niet blij én nemen uiteraard onze verantwoordelijkheid. In ieder geval onze excuses. Zoals besproken met de heer Duits, treft u onderstaand een 3-tal mogelijkheden aan waarmee wij u tegemoet willen komen als blijk van excuus. Van de heer Duits kregen wij als rapport cijfer toch nog een 7. Waarmee wij overigens niet tevreden zijn, maar als waardering in ieder geval ook niet super slecht is.

Ook heb ik met onze chefkok gesproken. Misschien is het toch goed om kort de reden van uw klacht te verklaren. U gaf aan dat de gerechten niet pittig genoeg waren en soms flauw. En dat andere Halal eet ervaringen van uw kant wel die pittigheid hadden. Het afwezig zijn van de pittigheid is inderdaad juist. De keuken van de Mahgreb is de keuken van noord-Afrika. Zoals Marokko, Tunesië en Algerije. Dat is wat anders dan ‘halal’ eten wat alleen verklaart welke vlees soorten worden gebruikt en hoe die geslacht zijn. Het kan dus zijn dat uw Halal eet ervaring uit andere landen of regio’s komt, waar pittig wordt gegeten. U gaf bijvoorbeeld aan dat sommige van uw gasten uit Turkije en Eritrea kwamen. Die landen en smaken vallen dus niet onder Mahgreb. De Mahgreb keuken zoals wij die kennen kenmerkt zich door gebruik van veel kruiden en specerijen zoals komijn, kardemon, koriander, kaneel, nootmuskaat etc. En ingrediënten zoals groenten, kruiden, citrusfruit, dadels, vijgen en zoute citroenen. Deze ingrediënten samen met halal verwerkte kip en lamsvlees zijn ook daadwerkelijk door ons gebruikt. Het klopt dus dat u geen pittigheid heeft geproeft. Wel hadden de gerechten uiteraard voldoende zout moeten zijn. Op zich is dat makkelijk thuis op te lossen met een snufje zout, maar beter was het geweest als wij als voldoende zout hadden gebruikt. Dus nogmaals onze excuses daarvoor. En bij een volgende keer zullen wij bij onze gasten ook informeren of men al dan niet pittig wil eten bij keuze voor dit buffet.
Naast de excuses willen wij u ook graag tegemoet komen. Één van de volgende drie mogelijkheden bieden wij u graag aan:
- 10% korting op het Mahgreb buffet.
Of
- 15% korting op uw volgende bestelling.
Of
- Gratis 6 maaltijden van michielsmaaltijdvandeweek.nl ter waarde van bijna € 50,- zodat u bijna de hele week niet hoeft te koken én kunt ervaren hoe lekker wij kunnen koken. Deze maaltijden komen wij dan ook nog gratis bij u thuis brengen.

Ik hoor graag van welke mogelijkheid u gebruikt wilt maken. MvG team Hapjes aan Huis

Score voor Hapjes aan Huis: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Halal buffet en toetjesbuffdt