Indy van de Groes

Ik had samen met Hapjes aan huis een afspraak via de mail met een overzicht van de producten die geleverd zouden worden bij de BBQ. Toen de slager de bbq had bezorgd, hebben we na gebeld omdat we nogal wat producten misten; satésaus, vlees en wat salades. Hij is toen terug gekomen met saté saus aangezien hij niet gewend is dat er 5 stuks vlees in het assortiment zouden zitten. Hij heeft mij een mail laten zien met de overeenkomst die Hapjes aan huis met hem heeft. Maar toen ik mijn mail er langs heb gelegd kwam dit dus niet overeen. Hij is toen nogmaals terug gereden (30 min enkele reis wist hij mij te vertellen) om extra vlees te halen.
Hij heeft dit dus erg netjes opgelost aangezien hij in totaal (met ophalen en wegbrengen) 4 keer bij ons geweest was, wat ontzettend veel tijd heeft gekost. Nogmaals hele nette man en niets dan lof over La Favola, maar niet netjes van Hapjes aan Huis aangezien ik andere beloften op papier heb gekregen, die hij niet na heeft kunnen komen.

Hierover heb ik contact gehad met Natasja omdat ik dit voor alle partijen netjes afgehandeld wil hebben. Zij zou dit gaan onderzoeken en mij hierover terug bellen maar helaas niets meer gehoord.
Ook per mail meerdere malen contact gezocht. Heb van collega's terug gekregen dat Natasja op vakantie was en dit na haar vakantie af zou handelen. Helaas niets meer gezien, ondanks nog een reminder te hebben gestuurd.

Voor mij de volgende keer geen hapjes aan huis meer, maar rechtstreeks naar de slager!!

Score voor Hapjes aan Huis: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
vlees bbq