Reviews

8.7 / 10
5600 beoordelingen
Schrijf beoordeling

92% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Rick Zwaan

5/10

Voor 2e keer kerstdiner besteld via Hapjes aan Huis. Contact verloopt vlot en professioneel.
1ste jaar was het eten geweldig maar dit jaar een grote teleurstelling.
Omdat Hapjes aan Huis slechts als tussenpersoon optreed voor cataraars en je niet altijd de zelfde cateraar krijgt toegewezen kan dit dus gebeuren. Klachten kunnen niet goed worden afgehandeld omdat de cateraar zich achter Hapjes aan Huis verschuilt. Volgende keer gaan wij dus rechtstreeks de cateraar benaderen.

Reactie Hapjes aan Huis:

Beste heer Zwaan,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij nemen uw reactie mee in de evaluatie met de cateraar, zodat zij hier rekening mee kunnen houden in de toekomst. Wij vinden het heel erg fijn dat u de moeite heeft genomen om dit op te schrijven, dank hiervoor. Voor een volgende keer brengen wij u graag rechtstreeks in contact met de cateraar uit Amsterdam! Wij wensen u een prettige dag en graag tot een volgende keer. MvG team Hapjes aan Huis


Score voor Hapjes aan Huis: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
kesrt diner