Op 1eerste kerstdag kwam men een uur te laat. De bestelde borden, bestek en servetten waren vergeten mee te nemen. Gevolg dat we zelf de afwas mochten doen. Het eten was ook niet wat we gewend waren. Koken volgend jaar maar zelf. Jammer.
Reactie Hapjes aan Huis:
Beste familie Segers,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het heel erg fijn dat u de moeite heeft genomen om dit aan ons te vertellen, dank hiervoor. Onze excuses dat het eten dit jaar niet naar wens is gegaan, wij vinden dit erg vervelend. De cateraar heeft u een bedrag teruggestort en zijn excuses aangeboden. U heeft de excuses aangenomen van de cateraar (hebben wij begrepen). Namens ons team excuses en nogmaals dank voor uw feedback, wij gaan hier werk van maken bij de cateraar, zodat dit niet meer gebeurd. Wij wensen u een prettige dag. MvG team Hapjes aan Huis