Het eten was wel lekker maar voldeed niet aan onze verwachtingen. Voorgane jaren hebben wij de brunch besteld bij Walvisch Catering en deze was kwalitatief beter. Opmaak salades waren sober, weinig warme gerechten (1 opwarmschaal ipv 2 was voldoende geweest. Er waren maar nl 2 warme gerechten die in een opwarmschaal konden!)
Reactie Hapjes aan Huis:
Beste familie Ruigrok,Â
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het heel erg fijn dat u de moeite heeft genomen om dit aan ons te vertellen, dank hiervoor. Onze excuses dat het niet naar wens is verlopen, wij vinden dit erg vervelend. Zojuist hebben wij de cateraar gesproken, zij gaan telefonisch contact met u opnemen en u een heerlijke hapjesschaal aanbieden, dat u op een moment mag bestellen dat u graag wilt. Wij hopen dat dit een pleister op de wond is. Namens ons team wensen u een prettige dag. MvG team Hapjes aan Huis