Prima! 5 jaar geleden besteld voor 8 personen en met 8 gegeten. Toen was er best wat over. Nu voor 10 besteld en met 8 gegeten en alles was op. Voor 10 personen was het echt te weinig geweest. Kwaliteit was prima.
Reactie Hapjes aan Huis:
Goedemiddag Marieke,
ontzettend fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben met elkaar. U heeft grote eters in huis gehaald :). Wij nemen uw feedback mee in het eindoverleg dat wij binnenkort hebben over kerst. Dank hiervoor. Wij wensen u alle goeds voor 2019 en graag tot een volgende keer. MvG Team Hapjes aan Huis