Communicatie vooraf was goed. Bij levering bleek dat het bestelde niet compleet was. Van de koude etenswaren ontbrak 1 item en het beloofde opschep bestek was er niet. Het eten was verder uitstekend (ook de hoeveelheid). Het afhalen achteraf kan beter. Na 2 dagen maar zelf gebeld wanneer men dacht te komen.
Reactie Hapjes aan Huis:
Beste mevrouw Gerritsen,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij nemen uw reactie mee in de evaluatie met de cateraar, zodat zij hier rekening mee kunnen houden in de toekomst. Wij vinden het heel erg fijn dat u de moeite heeft genomen om dit op te schrijven. Dank hiervoor. Wij wensen u een prettige dag en graag tot een volgende keer. MvG team Hapjes aan Huis