Reviews

8.7 / 10
5592 beoordelingen
Schrijf beoordeling

92% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Roza Mieloo

6/10

Helaas verkeerde bestelling gekregen. Wij hadden kerstbrunch fixen besteld maar kregen dasher. Erg jammer voor de vis eters. Ondanks de meerdere mail en telefonische contacten toch fout gegaan. Kwaliteit van eten is verder prima.

Reactie Hapjes aan Huis:

Beste familie Mieloo,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het heel erg fijn dat u de moeite heeft genomen om dit aan ons te vertellen, dank hiervoor. De cateraar had de verkeerde brunch in het systeem verwerkt, waardoor u per ongeluk de verkeerde brunch heeft gehad, excuses hiervoor. U heeft via de e-mail bij de cateraar aangeven dat u heerlijk heeft gegeten eb dat u tevreden was. Wij wensen u een prettige dag en nogmaals dank voor uw bericht. MvG team Hapjes aan Huis


Score voor Hapjes aan Huis: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Kerstbrunch