Kerstdiner voor 10 personen besteld. Bestelling verliep heel soepel. Goed op de hoogte gehouden van proces en hadden vast contactpersoon met tel.nr. en e-mail. Perfect op tijd geleverd en cf. afspraak. Mooi opgemaakt en uitgestald op tafel. Vriendelijke mensen, legden het menu ook nog uit. Eten was heerlijk. 1 gerecht wat te enthousiast met de zoutpot geweest. Verder alles goed. De volgende dag alles weer opgehaald, ook netjes op tijd. Kortom: aanrader.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.