Reviews

8.7 / 10
5591 beoordelingen
Schrijf beoordeling

92% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Henny

8/10

Alles werd keurig optijd aangeleverd,en zag er keurig uit.
De koude gerechten van ons kerstdiner waren netjes opgemaakt en de smaak was goed.
Het warme buffet ,daar dachten we bij is dit voor 12 personen ? Maar het was ruim voldoende en zeer goed van smaak ,alleen het vistaartje had voor ons wat meer body mogen hebben.
Het nagerecht werd ook goed ontvangen en was ruim voldoende.
Het enige minpuntje was dat er geen opschepbestek en servetten bij geleverd waren ,en een brander was naar 15min al uit maar we hebben dit minpuntje zelf maar even opgelost.


Score voor Hapjes aan Huis: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Kerstdiner santa claus