Reviews

8.7 / 10
5591 beoordelingen
Schrijf beoordeling

92% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Anoniem

6/10

Zag er keurig uit, de voor- en nagerechten waren heerlijk. Bij de hoofdgerechten vonden wij de groenten smaakloos en de aardappelgratin gortdroog. Ook de vis vonden wij niet zoveel smaak hebben. Het vlees was juist weer heerlijk!!

Reactie Hapjes aan Huis:

Goedenavond heer/mevrouw Ceelen,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij zijn erg blij om te lezen dat alles keurig is verzorgd bij jullie. U heeft telefonisch contact gehad met de cateraar en aangegeven dat u over het algemeen heel tevreden bent, maar dat groenten en het aardappeltaartje iets te droog waren. Wij gaan uw bevindingen met de kok bespreken, zodat zij hier in het vervolg rekening mee kunnen houden. Als tegemoetkoming voor het feit dat u toch niet helemaal tevreden bent heeft de cateraar u een rondvaart aangeboden op één van de partyschepen die zij beheren. U bent hier ontzettend tevreden over, zei u door de telefoon. Wij wensen u heel veel plezier met de vaart en zien u graag weer terug bij een volgende reservering. MvG team Hapjes aan Huis


Score voor Hapjes aan Huis: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Kerstbuffet (uitgebreidste)