Wij zijn vol lof over de prestaties van "Hapjes aan Huis". De bestelling verliep vlot. We hadden achteraf nog wat vragen. Deze werden bijzonder vlot, zeer adequaat en uiterst vriendelijk beantwoord. De levering was zeer vriendelijk en voorkomend en de kwaliteit was zeer goed. Een zeer lovende beoordeling die zou doen vermoeden dat ik aandelen in dit bedrijf bezat; dit is niet het geval. Gewoon omdat het zo goed was.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.