Communicatie over bezorging en opwarmen krijgt een ruim voldoende. We kregen niet wat we besteld hadden. Buffet Rudolf. In plaats van de kalfssucade hebben we de kalkoenrollade gekregen. Deze was wel erg lekker. Verder ontbrak taartje van scholfilet, zalm en gamba’s in kreeftensaus. We hadden extra of in plaats daarvan een klein stukje (droge) quiche.
Reactie Hapjes aan Huis:
Beste familie Lucassen,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het heel erg fijn dat u de moeite heeft genomen om dit aan ons door te vertellen. Dank hiervoor. Onze excuses dat het verkeerde gerecht is bezorgd, maar gelukkig was het vervangende gerecht heerlijk! In de Quiche was de vis verwerkt. (misschien niet helemaal duidelijk). Wij wensen u een prettige dag en graag tot een volgende keer. MvG team Hapjes aan Huis