Al meerdere malen hebben we bij jullie besteld. Het eten was goed, op de groente na. De spruitjes en wortelen waren nog RAUW! Verder raad ik jullie aan om voortaan geen of een ruimere tijd van te voren aan te geven. Zeggen dat er tussen een tijd wordt geleverd en jullie eigenlijk al weten dat je dat niet redt, is niet handig. Dit was de derde keer dat jullie niet tussen de afgesproken tijd hebben kunnen leveren. Calculeer dit dan in dat voorkomt teleurstellingen. De Cava was een goede tegemoetkoming, maar met deze dagen geen opscheplepels hebben lijkt mij ook te voorkomen.
Reactie Hapjes aan Huis:
Beste mevrouw Geuze,
U heeft de cateraar telefonisch gesproken. Wij hebben begrepen dat u ontzettend tevreden bent en dat alles erg lekker was. Groenten hadden wat u betreft wat langer doorgekookt mogen worden. De Sava vond u ook heel netjes, zei u. Tevens gaf u aan volgend jaar weer te gaan bestellen, wat wij ontzettend leuk vinden om te horen. Wij wensen u een mooie dag en graag tot ziens. MvG Team Hapjes aan Huis