Zeer aan te bevelen. Fijn en duidelijk contact. Heerlijk eten. Het is niet alleen erg lekker maar het ziet er ook mooi en smakelijk uit . Op de afgeproken tijd bezorgd. Aardige behulpzame bezorger. Prima uitleg. Zeker voor herhaling vatbaar. Van de gasten ook veel complimenten gekregen.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.