Reviews

8.7 / 10
5590 beoordelingen
Schrijf beoordeling

92% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Lenie van den Heuvel

10/10

Zeer aan te bevelen. Fijn en duidelijk contact. Heerlijk eten. Het is niet alleen erg lekker maar het ziet er ook mooi en smakelijk uit . Op de afgeproken tijd bezorgd. Aardige behulpzame bezorger. Prima uitleg. Zeker voor herhaling vatbaar.
Van de gasten ook veel complimenten gekregen.


Score voor Hapjes aan Huis: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Kerstdiner