M. VanBreukelen 8/10 29-12-2018 Wij hadden eerste kerst dag een brunch.Tweede kerstdag een santa buffet.Dit was top prima verzorgd en na afspraak geleverd!Helaas bij eerste kerst dag wat minder goed. Zeker niet slecht maar sommige dingen klopte echt niet.Al met al zeker voor herhaling vatbaar.