Het eten was lekker.
minpunten:
Teveel om in mijn kleine magnetron op te warmen
er stond niet op de bakjes wat er in zat.
Geen schalen, opschepbestek en servetten erbij.
Reactie Hapjes aan Huis:
Beste André,
ontzettend fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van het eten, dank voor het compliment. De chauffeurs van de cateraars bespreken met alle gasten alles door hoe het eten het beste opgewarm kan worden met daarbij een gebruiksaanwijzing, wat jammer dar dit niet duidelijk is gedaan bij u. De cateraar geeft aan dat het een goede tip is om op zoek te gaan naar 100 graden vaste stickervellen. Dank voor de tip! Wij zullen uw feedback meenemen in de evaluatie met de cateraar. Wij wensen u een mooi oudjaars avond en graag tot een volgende keer. MvG Team Hapjes aan Huis