Familie Jacobs vanuit België

Weekendje Nederland - Bruinisse waarbij we voor de twee avonden een beroep hebben gedaan op de catering "hapjes aan huis". Voor onze groep van 15 volwassenen hadden we voor de eerste avond barbecue besteld - gemengd vis-vlees en voor de tweede avond een warm-koud buffet. Levering en afspraken waren correct. Heel vriendelijk personeel, mooi verzorgd. Voor de barbecue zijn wij meer gewoon van veel groenten te hebben, was iets minder groenten dan onze gewoonte maar de heerlijke fruitsla compenseerde dat volledig. Meer dan genoeg vis en vlees. Kleine tip: misschien wat kruiden voorzien zoals zout, peper, provinciaalse kruiden, ... Het koud en warm buffet van de volgende dag was heerlijk, heel veel verschillende gerechten. Eten dat warm diende te zijn was ook warm. Mooi uitgestald, mooi verzorgd. Meer dan voldoende eten. De afhandeling zowel tijdens bestelling als tijdens levering, afhaling materiaal was prima. Heel vriendelijk personeel, leveringstijd was zoals afgesproken. PRIMA. Raden dit zeker aan aan vrienden en familie. Hebben een zorgeloos weekend gehad in Bruinisse.

Score voor Hapjes aan Huis: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Barbecue + koud-warm buffet