Klantvriendelijk-heid personeel
Kwaliteit werkzaamheden
Afspraken nakomen
Evt. nazorg

Sander Verweij

Verleden jaar hebben we besloten om een zij en achteraanbouw aan ons (bijna 100 jaar oude) huis te laten plaatsen. We vonden het zeer belangrijk dat de stijl van de woning bewaard zou blijven.

Wij hebben, na verschillende offertes aangevraagd te hebben bij verschillende partijen, gekozen voor Habrobouw. Natuurlijk speelde de prijs een rol, maar met name was de communicatie altijd snel en duidelijk wat voor ons doorslaggevend was. Tijdens het traject vooraf aan start verbouwing zijn er meerdere malen aanpassingen geweest van onze zijde en deze zijn altijd goed ontvangen en uitgewerkt.
De planning die vooraf gemaakt is, is eigenlijk op een paar dagen na goed aangehouden. Natuurlijk is het niet zo dat alles goed gaat tijdens een ingrijpende verbouwing, maar ik vind dat juist op momenten dat zaken anders lopen als verwacht, een aannemer zich kan bewijzen en dat hebben ze zeker gedaan. De uitvoerders die bij ons het werk hebben gedaan waren zeer netjes en betrouwbaar. Hierbij dan ook de complimenten aan Johan en Jim. Goeie jongens en dachten altijd mee.
Nadat de oplevering was gedaan kwamen er nog wat kleine zaken aan het licht, echter zonder problemen heeft Habrobouw deze ook opgepakt ondanks dat de oplevering dus al gepasseerd was.

Wat is er dan mogelijk voor verbetering: ik denk met name de communicatie tijdens de verbouwing zelf met de verantwoordelijk project leider. Dit ging niet altijd even snel en we hebben hem ook weinig gezien tijdens de verbouwing.

Vooraf hadden we best wel twijfel over hoe het allemaal zou lopen, maar achteraf kunnen we alleen maar concluderen dat we juiste keuzes hebben gemaakt en dat Habrobouw daar de belangrijkste keuze in is geweest. Verder ook nog belangrijk om te melden is dat de onderaannemers die werken met Habrobouw ook prima partijen zijn. Habrobouw heeft er voor gezorgd dat ons huis in de zelfde stijl bijna 35m2 meer woonplezier heeft gekregen!!

Communicatie, flexibiliteit, betrouwbaar en vooral zeer goeie mensen in dienst die weten wat ze doen!

Projectleider zou iets meer betrokkenheid kunnen tonen en wat sneller reageren. Maar dit heeft zeker niet gezorgd voor problemen.

Reactie Habrobouw.nl:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Op een groot project als dit is het extra mooi om zo'n beoordeling te ontvangen.
Ook het verbeterpuntje nemen we mee. Voor ons ligt alle prioriteit op een vloeiende bouw. Dit betekend een intensieve begeleiding en organisatie op de achtergrond. Fijn dat u hebt ervaren dat deze begeleiding goed was. Ik (Jan) ben ook een aantal keren langs geweest, in sommige gevallen was u niet thuis. Ik zal daarom mijn opdrachtgevers een appje sturen als ik langs geweest ben. Het is inderdaad erg prettig om de projectleider met regelmaat langs te zien komen.
Veel plezier met jullie (veel grotere) woning!

Score voor Habrobouw.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Achter en zij aanbouw