Klantvriendelijk-heid personeel
Kwaliteit werkzaamheden
Afspraken nakomen
Evt. nazorg

Louise van Os en Hans de Vries

Via de website zijn we op Habrobouw uitgekomen. Belangrijk vonden we de recensies van eerdere ervaringen.
Direct viel op dat met name Jan Hak zeer positief op ons verzoek ingegaan is. Het is zeer druk in de aannemerswereld, maar Jan zag een mooie uitdaging in ons project. Habrobouw heeft eigen personeel in dienst, maar maakt veel gebruik van onderaannemers. De contacten lopen allemaal via Jan, en dat ging goed.
De geleverde kwaliteit is zeer goed. We zijn blij met onze aanbouw (prefab met een enorme kraan op zn plek gezet) en schuifpui.

Sterk punt is de geleverde kwaliteit. Er moest veel gedaan worden op gebied van gas, water, vloerverwarming en licht. Die werkzaamheden zijn zeer goed verricht. Een absolute pluim krijgt Leo de tegelzetter. Die man neemt met minder dan een 10 geen genoegen. En dat is toch wel heel mooi, want de vloertegels in keuken en toiletten en badkamer is voortdurend in het zicht. We zijn zeer tevreden met de lichtstraat in het plafond van de keuken en de schuifpui.

Een let op zijn de details: hoe draaien de deuren, waar komt precies wat. Een miscommunicatie is zo gemaakt. Bij ons is gelukkig veel goed gegaan, in het werk hebben we op veel details een positieve invloed gehad.

Score voor Habrobouw.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
aanbouw, lichtstraat, schuifpui