Klantvriendelijk-heid personeel
Kwaliteit werkzaamheden
Afspraken nakomen
Evt. nazorg

F.J. Visser

In oktober hebben wij een aanbouw aan de zijkant van onze woning laten plaatsen door dit bedrijf. Toen mijn vrouw en ik plannen hadden om uit te bouwen zochten wij natuurlijk een aannemer. Ik ben op google wezen zoeken en zag ook Habrobouw staan. Door de goede reviews heb ik contact gezocht met dit bedrijf en een paar dagen later stond Jan al op onze stoep. Wij hebben onze plannen met hem besproken en een dag later hadden wij al een offerte. Deze offerte was voor ons een goede prijs en zijn toen met hun in zee gegaan.
Er zijn duidelijke afspraken gemaakt en een paar weken later kregen wij een planning hoe onze bouw zou verlopen.
Ik zat naar de planning te kijken en zei tegen mijn vrouw....dit gaat nooit lukken want alles was strak achter elkaar gepland.
Maar ik vind het nog steeds ongelooflijk maar de planning is iedere dag uitgevoerd zoals beschreven was en 2 weken nadat ze begonnen waren stond er een schitterende uitbouw helemaal klaar. De werknemers begonnen iedere dag rond 07.00 uur en waren erg kundig en netjes. Ze hadden kennis van zaken en dachten erg goed mee. Al met al kijken wij terug op een erg goede bouwtijd en wij zijn dolgelukkig met onze aanbouw. Mochten wij ooit nog een keer ergens een opbouw willen dan vraag ik nergens anders een offerte aan maar ga ik 100% zeker direct naar Jan Hak en mogen zij wederom onze bouw regelen.

De communicatie met de werknemers , de korte lijntjes met de uitvoerder die iedere dag aanwezig was en de goede planning zijn erg sterke punten. Wat ik ook sterk vond is hoe men met tegenslagen/moeilijkheden om ging. Ze lossen iedere probleem erg goed op waardoor je snel ziet dat men verstand van zaken heeft en dat vond ik belangrijk.

Wat ik erg goed vond is de strakke planning maar ik kan mij voorstellen als je werknemer bent dat dat soms meer druk oplevert tijdens de bouw wat voor hun minder waarschijnlijk wat minder prettig werkt.

Score voor Habrobouw.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aanbouw