Klantvriendelijk-heid personeel
Flexibiliteit
Kwaliteit werkzaamheden
Afspraken nakomen
Evt. nazorg

Aanbouw gemaakt aan de achtergevel. Ging vrij snel in het begin. Jammer dat de laatste week bij oplevering alles wat langzamer ging. Muur is 1.5 centimeter scheef gezet. Toen zij zelf het verschil kwamen meten kwamen zij uit op 6mm.
Hier kregen wij 1 week later pas antwoordt op dat het wel bij gestucd kon worden, die 6mm. Waar gingen die andere 9mm dan heen?.
Ook zou die muur dan een stuk dikker worden dan de muur ertegen over. Geen echt goede optie dus. Betere optie was geweest om het muurtje nog 1.5 cm verder weg te zagen. Maar dit was misschien wel niet mogelijk daar er een scheur in de muur zat van boven naar beneden en in de breedte van het muurtje . Wat later is weg gestucd. Misschien zou het muurtje dan wel ingestort zijn?
Al met al waren de mannen wel vriendelijk. Harde werkers ook. Alleen helaas een verkeerde centimeter meegenomen en een scheve muur.

Snelle en vriendelijke werkers

Toegeven als iets niet goed is gegaan. Valt dan altijd iets te regelen

Reactie Habrobouw.nl:

Beste klant,
Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent. Uw bestaande muur van de woning stond 8 mm uit het waterpas en onze muur stond 7 mm scheef de andere kant op. Bij elkaar opgeteld inderdaad 15 mm dus. Omdat 15 mm wegzagen van een gipsplaat van 12 mm niet gaat, hebben wij u voorgesteld om de muur over te stuken óf waterpas, óf met uw bestaande muur mee. Het maakt ons echt niet uit hoe wij stuken, als onze klant maar tevreden is. Dit hebben wij u ook voorgesteld. Uw zorg voor 'instortende muren' heeft u helaas nooit met ons gedeeld en is naar alle eerlijkheid ook nergens op gestoeld. Wij hadden u dan heel snel gerust kunnen stellen. Niet voor niets is onze slogan; bouwen op kwaliteit en zekerheid!

Score voor Habrobouw.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aanbouw achter gevel