Stichting NimmerdorNee, Bob Bouhuijs (voorzitter)

In algemene zin hebben wij de relatie met Habitat als positief ervaren. Een lange tijd is Barry Meruma de advocaat geweest van onze stichting (Stichting NimmerdorNee).

Zijn sterke kanten zijn de volgende:

1. Hij is analytisch sterk.
2. Hij bezit een gedegen kennis van de Flora- en Faunawet en andere wet- en regelgeving die voor onze casus relevant was.
3. Hij is een vriendelijke en innemende persoon, waarmee het prettig was samen te werken.
4. Hij was erg betrokken bij onze zaak en ook buiten de kantooruren bereid ons bij te staan. Zelfs toen wij formeel geen cliënt meer waren van Habitat, heeft Barry ons met juridisch advies bijgestaan.
5. Zijn schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid is uitmuntend.
6. Hij is betrouwbaar.

Het is wel wat jammer dat wij als stichtingsbestuur enkele keren suggesties hebben gedaan over de te volgen strategie, waar niet altijd wat mee gedaan werd.

Tips voor ons?

Soms wat meer open staan voor advies van betrokkenen.

Reactie HABITAT advocaten:

Het bepalen van een gezamenlijke aanpak/strategie doen wij uiteraard altijd in goed overleg, ook omdat er altijd een kostenafweging aan verbonden is. In de praktijk ervaren wij dat ons denken en handelen vanuit een juridische invalshoek niet altijd volledig aansluit bij de door onze cliënt gewenste eindsituatie. We nemen onze actieve taak als gespecialiseerde 'regisseur' serieus en geven de benodigde sturing. Het is daarbij in juridisch complexe zaken - zoals in dit dossier - wel eens lastig om steeds weer begrijpelijk de mogelijkheden en onmogelijkheden te communiceren en continu de verwachtingen te managen. Maar daar gaan we voor!

Score voor HABITAT advocaten: 4/5
Zou u onze ondersteuning aanbevelen bij uw (zakelijke) relaties? Ja