Ik ben helaas niet tevreden over de geleverde hardhout. Veel van het hout is grof gehakt/gezaagd en voldoet niet aan mijn verwachtingen. Een aanzienlijk deel van de stukken is te groot voor mijn houtkachel, maar tegelijkertijd ook te groot om direct in de houtsplijter te plaatsen.
Ongeveer een kwart van de totale levering moet eerst opnieuw worden gehakt of gezaagd voordat ik het überhaupt kan gebruiken. Dit was absoluut niet mijn bedoeling en zo was het ook niet gecommuniceerd.
Door deze ervaring zal ik in de toekomst niet opnieuw bij jullie bestellen.
Verbeterpunten of tips
volgens omschrijving op de website hout hakken