Bestelling ging makkelijk . Bij bezorging werd pallet bij de buren geplaatst wat niet zo handig was, veel extra lopen. Ik weet niet of Haardhout zelf de transporten doet , of dat het was uitbesteed.
Verbeterpunten of tips
niet dat ik zo weet
niet dat ik zo weet